もぐもぶろぐ〜mogumoblog~

美味しいものを集めた雑記ぶろぐ

PABLO監修、ミスドの「チーズタルド」食べてみた! ~ Mister Donut ”Cheesetardo” which is supervised by PABLO

 

こんにちは!

 

しずくです。

 

 

今日は、7/20からミスドで期間限定販売している「チーズタルド」を食べてみました!

 

 このチーズタルドはPALBOとミスドの共同開発でできた商品です!

 

f:id:mgmgg:20180910165141j:plain

misdo meets PABLO チーズタルド|ミスタードーナツ

 

 

元々、PABLOのチーズタルトが大好きでしょっちゅう購入しているので、これは絶対食べる!と思っていました。

 

 

その本家のお店がこちら↓

 

 

www.pablo3.com

 

 

 

さて、今回私が食べたのは、写真左下の「チーズタルド アプリコット」です。

 

柔らかいイースト生地にチーズフィリング、レアチーズホイップ、アプリコットソースがかかっています。

 

味は…う~ん…

 

美味しいけれど、ドーナッツじゃなくてレアチーズケーキかな?という感じでした。

 

チーズケーキ好きの私には嬉しい商品でした。

 

ミスドとPABLOのコラボ商品は全部で6種類なので、今後は他の商品も試してみようと思います!

 

 

ではでは!

 

 

 

 

 

 

Hi!

This is Shizuku.

Today, I ate the donut "Cheesetardo", which has been sold at Mister Donut from July 20th.

 

This cheesetardo is a product which is developed by  PABLO and Mister Donut developed jointly.

 

As I love PABLO's cheese cakes and often buy them, so I really wanted to buy this products.

 

Today, I ate "Cheesetardo Apricot", which you can see at the bottom left in the picture.

 

It's tastes good, but I thought it's not so much a donut as a unbaked cheesecake.

However,  I can recommend this sweets to everyone who likes cheesecake.

 

I'd like to try other (6 kinds of) sweets which PABLO and Mister Donut developed jointly next time.

 

See you again!